Benefits
Normaler Abstand nach oben
Normaler Abstand nach unten

Aus
Increasing efficiency
Routine tasks are automated to free up resources and reduce errors.
Aus
Maximum flexibility
The modular structure enables a flexible combination of the modules with Dynamics 365 and the audius industry solutions.
Aus
Our expertise
Optimized use cases are the result of many years of experience gained from more than 600 successfully implemented CRM and ERP customer projects.
Unsere weiteren Lösungen

Human Resources

Optimierung und Vereinfachung des Personalprozesses
Mit audius:HumanResources werden nicht nur die Vertragsdaten und Arbeitszeiten der Belegschaft verwaltet, sondern auch das Recruitment präzise und transparent organisiert. Das Add-on zu Dynamics 365 für die Module Sales, Customer Service, Field Service, Project Operations und Customer Insights – Journeys umfasst folgende Bereiche:

  • Mitarbeitende mit Vertragsdaten und Fähigkeiten 
  • Arbeitszeiten, insbesondere auch Urlaubs- und Krankheitszeiten 
  • Stellenausschreibungen mit Qualifikationsanforderungen 
  • Bewerbungen mit Angaben zu früheren Arbeitgebern

Das Dashboard bietet einen umfassenden Überblick über Arbeitszeiten, inklusive Urlaubs- und Krankheitszeiten sowie die Analyse fakturierbarer und nicht fakturierbarer Stunden. So lassen sich Effizienzpotenziale erkennen und Ressourcen gezielt planen. audius:HumanResources ist für alle Unternehmenstypen, unabhängig von der Größe oder Branche, einsetzbar.

Faktuar, Buchhaltung, Controlling

audius:SEPA
SEPA-Schnittstelle für Bankeinzug
SEPA-Schnittstelle für die reibungslose Übergabe von Rechnungsdaten aus Microsoft Dynamics 365 im SEPA-Format an die Systeme von Banken. ​
Die Schnittstelle kann im Rahmen der audius-Lösungen sowie als selbstständige Applikation für Dynamics 365 online und lokal bereitgestellt werden. 

Sie bietet folgende Funktionen zur Rechnungsverarbeitung:

  • Exportdatei im XML-Format entspricht den Vorgaben von SEPA 3.6
  • Für den Bankeinzug bestimmte Rechnungen werden als reine Lastschrift-Datei ausgegeben. Dabei wird die Anzahl der Lastschriften bei den Kunden fortgeschrieben
  • Unterscheidung zwischen SEPA-Basislastschrift und SEPA-Firmenlastschrift findet in der Importdatei Berücksichtigung

 

audius:Agenda / BDM
Schnittstelle zwischen Dynamics 365 Sales und Agenda Rechnungswesen
Microsoft Dynamics 365 Sales und Agenda Rechnungswesen – ein starkes Paar, das sich gegenseitig stärkt. Die Schnittstelle ergänzt die Möglichkeiten von Dynamics 365 im Rechnungs- und Buchungsprozess, ermöglicht einen reibungslosen Zahlungsverkehr und eine effiziente Zusammenarbeit mit dem Steuerbüro.

Während aus Dynamics 365 Debitoren- und Rechnungsdaten zu Agenda Rechnungswesen übergeben werden können, ist in umgekehrter Richtung eine Übernahme von Zahlungen von Agenda Rechnungswesen nach Dynamics 365 möglich. 

Vorteile durch die Automatisierung von Routineprozessen:

  • Das Rechnungswesen geht noch bequemer von der Hand
  • Arbeitszeit wird eingespart
  • Daten stehen schneller zur Verfügung
  • Die Prozessqualität wird gesteigert
  • Fehlervermeidung durch Verhinderung von Erfassungsfehlern

 

audius:Commission
Dynamics Add-on für die Honorar- und Provisionsabrechnung
Branchenübergreifend für Unternehmen, die Microsoft Dynamics 365 Sales einsetzen:
audius:Commission führt die komplexen Prozesse der Provisions- und Prämienabrechnung zeitsparend und fehlerfrei automatisiert durch. Abgerechnet werden Leistungen von:

  • Mitarbeitern 
  • Externen Vermittlern 
  • Beratern

Weitere Features:
Die Funktion berücksichtigt bei der Ermittlung von Provisionseinheiten eine Vielzahl an Parametern wie

  • Vertragslaufzeiten
  • Deckungsbeiträge
  • Umsätze und Agios

Die Aufteilung auf mehrere Provisionsempfänger ist möglich und ein Strukturvertrieb abbildbar. Die Abrechnung der Provisionen erfolgt periodisch.

Sales

audius:Configurator
Angebots- und Produktkonfiguration komplexer und variantenreicher Produkte 
Configure – Price – Quote

audius:Configurator unterstützt Unternehmen, die bei Herstellung und Vertrieb ihrer Produkte viele Einflussfaktoren aus Entwicklung, Produktion und Materialverwendung berücksichtigen müssen.

Das leistet audius:Configurator:

  • Strukturiert die Angebots- und Auftragslegung durch die Konfiguration der Produkte
  • Steigert damit die Unternehmenseffizienz
  • Schaltet durch Strukturierung und Automatisierung Fehlerquellen aus
  • Reduziert die Verantwortung einzelner Mitarbeiter in Bezug auf Detailwissen

 

audius:Document
Automatische Generierung von Dokumenten aus dem CRM-System
Mögliche Anwendungen sind beispielsweise Produktspezifikationen, Leistungsbeschreibungen, Pflichtenhefte, Portfolios für Finanzdienstleister oder auch Exposés für Immobilienmakler.

Vorteile:

  • Enorme Zeitersparnis: Bereits vorhandene Elemente werden automatisch zu einem Dokument zusammengefügt
  • Einheitliches Erscheinungsbild​: Alle Dokumente haben ein einheitliches und attraktives Corporate Design​
  • Kurze Antwortzeiten​: Schnelle Reaktionen auf Anfragen und Änderungen​
  • Flexible Anpassung​: Inhalte der Dokumente können schnell und flexibel angepasst werden​
  • Fehler-Vermeidung​: Automation verhindert Fehler, z.B. Tippfehler, Fehler durch copy and paste
     

Funktionen:

Vertriebsdokumente lassen sich problemlos aus jeglichen bereits vorhandenen Inhalten Ihres CRM-Systems erstellen, z.B. aus:

  • Angeboten
  • Begleittexten
  • Produktinformationen
  • Bildern
  • Inhalten des Konfigurators
  • Diagrammen

Bequeme Erstellung und Formatierung der Textbausteine für das Dokument über das CRM-System mit Hilfe ​des Texteditors​
Ausgabe der Dokumente als Word-Datei oder im PDF-Format

 

audius:Commission
Dynamics Add-on für die Honorar- und Provisionsabrechnung
Branchenübergreifend für Unternehmen, die Microsoft Dynamics 365 Sales einsetzen:
audius:Commission führt die komplexen Prozesse der Provisions- und Prämienabrechnung zeitsparend und fehlerfrei automatisiert durch. Abgerechnet werden Leistungen von:

  • Mitarbeitern 
  • Externen Vermittlern 
  • Beratern

Weitere Features:
Die Funktion berücksichtigt bei der Ermittlung von Provisionseinheiten eine Vielzahl an Parametern wie

  • Vertragslaufzeiten
  • Deckungsbeiträge
  • Umsätze und Agios

Die Aufteilung auf mehrere Provisionsempfänger ist möglich und ein Strukturvertrieb abbildbar. Die Abrechnung der Provisionen erfolgt periodisch.

Unternehmens-übergreifende Features

audius:File Attach
Datei-Upload aus Microsoft SharePoint bei E-Mail-Aktivitäten
Aktivitätenmanagement mit Microsoft Dynamics 365 Sales


audius:FileAttach vereinfacht das Aktivitätenmanagement in Dynamics 365 Sales.  Das Anhängen von Dateien und Dokumenten aus Microsoft SharePoint an E-Mail-Aktivitäten geschieht nahtlos und wird mit dem Dynamics Add-on praktisch und zeitsparend.

E-Mail-Aktivitäten in Microsoft Dynamics 365 Sales bieten verschiedene Möglichkeiten zur Textgestaltung, belegen die Empfängeradresse vor und unterstützen den Einsatz von Vorlagen sowie das Anhängen von Dateien aus dem Dokumentenmanagement. Das Zwischenspeichern und darauffolgend das Hochladen ist nicht mehr notwendig. 

Attachments direkt in Microsoft SharePoint auswählen
Mit audius:FileAttach werden Dokumente aus Microsoft SharePoint ausgewählt und der E-Mail-Aktivität direkt hinzugefügt, wie wir es von Microsoft 365 Outlook gewohnt sind – dann aber mit Dynamics 365 Sales versandt und der Kundenhistorie hinzugefügt. 

Als Attachment sind die Dateien auswählbar, bei denen ein Bezug auf den Dokumentenspeicherort besteht: So öffnet sich über das Formular der E-Mail-Aktivität in Dynamics 365 Sales zu einem Kunden der gleichnamige Ordner in Microsoft SharePoint. Die Auswahl der mitzusendenden Attachments ist somit aufwandlos und simpel – spart Zeit und rundet den Prozess für die Anwendenden ab. 
 

audius:StorageServer
Speicherplatz in Microsoft Dynamics 365 reduzieren!
Der audius:StorageSaver trennt bei vorhandenen und neu hinzukommenden E-Mails oder Notizen mit Anhang die Dokumente ab und befördert sie direkt nach Microsoft SharePoint. Dies bezieht sich auf ein- und ausgehende E-Mails.
Das ist optimal, denn Speicherplatz in Microsoft SharePoint ist deutlich günstiger als im CRM. Gerade Cloud-Kunden mit großen Datenbanken können hier viel Geld einsparen.

Vorteile für OnPremise- und Cloud Kunden: 

  • Speicherort in Microsoft SharePoint ist mit Zugangsberechtigungen definiert
  • Dokumente sind von Microsoft SharePoint und Dynamics 365 aus erreichbar
  • Zugriffsrechte für alle – oder nur für bestimmte Benutzer
  • Dokumenteninhalte in Microsoft SharePoint sind durchsuchbar, verschlagwortet und versionierbar 

 

audius:CertiSign
Signatur und Dokumentensicherheit in der Belegverarbeitung
Mit audius:CertiSign sind Belege aus Dynamics 365 Sales unveränderbar und dokumentensicher. In ihrer weiteren Verwendung sind die Reports deswegen vertrauenswürdige Dokumente, da die Signatur den Herausgeber authentifiziert. Das Signieren und Erstellen der dokumentensicheren Belege erfolgt automatisch innerhalb der Geschäftsprozesse im CRM-System. 

  • Erweiterung von audius:Report
    Belege, die mit dem Report Management aus dem CRM-System ausgegeben werden, erstellt audius:CertiSign im PDF/A-Format und ergänzt die Signatur bzw. das Zertifikat vor der weiteren Verwendung
  • Modularer Einsatz des Dynamics Add-ons
    Zur Signierung der Belege oder zur Erstellung im PDF/A-Format. Andernfalls in Kombination zur erheblichen Reduzierung administrativen Aufwands im Unternehmen
  • Belegerstellung im Dateiformat PDF/A
    entsprechend den Vorgaben zur Langzeitarchivierung digitaler Dokumente nach ISO
  • Wählbares Zertifikat für die Signatur
    Mit welchem Zertifikat von welchem Anbieter die Signatur erstellt wird, ist kundenindividuell wählbar. Ein Digital Signature Timestamp zeigt, dass ein Dokument signiert ist


audius:Salutation
Professionelle und vielfältige Personalisierung von Anreden und Adressen
Das Dynamics Add-on audius:Salutation für Microsoft Dynamics 365 bietet die Generierung von Anreden und Adressen in unternehmensspezifisch definierter Form. Unternehmen, die Wert auf eine professionelle Personalisierung der Kundenkommunikation legen, realisieren die eigenen Regeln und Logiken mit dem Dynamics Add-on einmalig. Sichtbar sind diese dann zentral in den Kontaktdatensätzen von Microsoft Dynamics 365 und als Anreden und Adressen folglich in den E-Mails, Vorlagen oder Serienbriefen einsetzbar. 

Funktionen:

  • Zentrale Umsetzung der Regeln und Logiken sowie deren unternehmensweite Anwendung
  • Vereinheitlichung und Professionalisierung der Kundenansprache
  • Verwaltung mehrerer, verschiedener Anrede- und Adressformate
  • Individualisierung durch ein Script oder manuelles Überschreiben
  • Einbindung beliebiger Attribute zur Erzeugung der Varianten
  • Anreden in Kundensprache und Adressen in Länderformat

 

audius:AddressService
Korrekte Adressen und Auto Complete für Dynamics 365
Das Dynamics Add-on validiert Adressen, damit sie im CRM-System vollständig und korrekt zur Verfügung stehen. Dies verhindert die Anlage von Dubletten in Dynamics 365 und ermöglicht die korrekte Lokalisierung der Adressen.

Gleichzeitig erleichtert das automatische Vervollständigen die einheitliche und fehlerfreie Erfassung von Adressdaten.

Adressen "Auto Complete" mit dem audius:AddressService

Die AnwenderInnen tragen nur einen Teil der Adressen ein und erhalten automatisch Vorschläge, die richtige Adresse wird mit einem Klick in das CRM-System übernommen. 

Die Vorteile der automatischen Adressen-Vervollständigung liegen auf der Hand: 

  • Schnelle Adresseingabe 
  • Einheitliches Format der Adresswerte
  • Keine Tipp- oder Schreibfehler

Adress-Validierung für korrekte Adressen in Dynamics 365

Das CRM-System generiert mit der Validierung eine vollständige und korrekte Adresse. Diese kann vor dem Speichern manuell bearbeitet werden. 

Die Verwendung von validierten Adressen

  • erlaubt eine präzise Deduplizierung 
  • bereinigt vorhandene Adressen von Schreib- und Formatierungsfehlern
  • ermöglicht die korrekte Lokalisierung bei Azure Maps, Bing Maps und Google Maps.


Die Validierung kann manuell oder automatisiert angestoßen werden und ist für alle erforderlichen Entitäten verfügbar. Auch Massenvalidierungen für bestehende Systeme sind auslösbar.

Our certifications and awards
Normaler Abstand nach oben
Normaler Abstand nach unten

Normaler Abstand nach oben

Aktuelle Blogbeiträge
Normaler Abstand nach oben
Normaler Abstand nach unten

Aus
Aus
Aus
Aus
An

Events
Normaler Abstand nach oben
Normaler Abstand nach unten

Momentan sind keine Webcasts vorhanden.
Normaler Abstand nach oben
Aus
An

You might also be interested in …
Normaler Abstand nach oben
Normaler Abstand nach unten

Microsoft Dynamics 365 im Überblick | audius
Enhanced efficiency with a customer focus
Microsoft Dynamics 365 is a holistic platform for smart business processes, customer focus, and perfect service that helps companies achieve all-round success. It has a module for every business case across the entire customer lifecycle – from initial marketing contact and expert sales to efficient project management and impressive service – and if you’re missing anything, audius will find the perfect add-on. Take advantage of our experience!
3563
Dynamics 365 Branchenlösungen
Use Best Practices and Optimize Processes
Microsoft Dynamics 365 is the powerful engine for innovative industry solutions for smart, customer-focused business processes and transparent data. Our impressive industry solutions deliver custom processes, AI-driven automation, and compliance with industry-specific regulations and standards. With a long track record of successful Microsoft 365 projects, we can accompany you from the initial idea through to implementation. Benefit from our expertise in your industry!
3580

Our partnerships / memberships
Normaler Abstand nach oben
Normaler Abstand nach unten

Normaler Abstand nach oben

Our answers to frequently asked questions
Normaler Abstand nach oben
Normaler Abstand nach unten

What is the licensing model?

Dynamics add-ons are cloud licenses that are licensed flexibly to users or organizations based on actual requirements.
Thanks to the modular structure of the audius solutions, the software modules can be combined as required.

With which Dynamics 365 applications are the Dynamics add-ons compatible?

All Dynamics add-ons are typically compatible with Dynamics 365 Sales Editions. Some can also be used for Dynamics 365 Field Service, Customer Service or Customer Insights, depending on the function’s area of application and customer processes. audius:Report, for example, is suitable for all named applications.

Can the Dynamics add-ons also be used as standalone modules or do they have to be combined with an audius industry solution?

The Dynamics add-ons can be used and delivered as standalone modules or combined with the audius industry solutions.

Can other Microsoft partners also purchase the Dynamics add-ons?

Microsoft partners can also purchase the add-ons for their own customers. Selected Dynamics add-ons are also available from the Microsoft AppSource marketplace:

audius DATEV
audius Report

Aus
Aus

Downloads
Normaler Abstand nach oben
Normaler Abstand nach unten

Normaler Abstand nach oben
Normaler Abstand nach unten
On

Our other solutions
Normaler Abstand nach oben
Normaler Abstand nach unten

Human Resources

Optimising and simplifying personnel processes
audius:HumanResources not only manages employees' contract data and working hours, but also organises recruitment precisely and transparently. The Dynamics 365 add-on for the modules Sales, Customer Service, Field Service, Project Operations and Customer Insights - Journeys covers the following areas:

  • Employees with contract details and skills 
  • Working hours, including holiday and sick leave 
  • Job postings with skill requirements 
  • Applications with previous employers’ information


The dashboard provides a comprehensive overview of working hours, including holiday and sick leave, as well as an analysis of billable and non-billable hours. This allows you to identify potential efficiencies and plan resources accordingly. audius:HumanResources is suitable for all types of organisations, regardless of size or industry.

Accounting, bookkeeping, controlling

audius:SEPA
SEPA interface for invoice payment via direct debit
SEPA interface for the smooth transfer of invoice data in SEPA format from Microsoft Dynamics 365 to bank systems. ​

The payment solution can be deployed online and locally as part of audius solutions and as a standalone application for Dynamics 365. 

It offers the following functions:

  • Export file in XML format that is compliant with SEPA 3.6 requirements
  • Invoices intended for direct debits are put as a plain direct debit file, and the numbers of customer direct debits are updated
  • Distinction between SEPA Core direct debit and SEPA B2B direct debit is taken into account in the file import

 

audius:Agenda / BDM
Interface between Dynamics 365 Sales und Agenda Accounting
Microsoft Dynamics 365 Sales and Agenda Accounting – a strong pair that mutually complements each other. The interface provides complementary invoicing and posting capabilities to enhance Dynamics 365, it enables smooth payment transactions and efficient collaboration with the tax office. 

While customer and invoice data can be transferred from Dynamics 365 to Agenda Accounting; in reverse, payments can be transferred from Agenda Accounting to Dynamics 365. 

Benefits of routine process automation:

  • Accounting is made even more straightforward
  • It saves time
  • Data is available faster
  • Process quality is improved
  • There is less chance of data entry errors

 

audius:Commission
Dynamics Add-ons for fee and commission accounting
For all companies using Microsoft Dynamics 365 Sales.
audius:Commission saves time and errors by automating complex commission and bonus accounting processes. It can be used for accounting services of: 

  • Employees 
  • External agents 
  • Consultants


Other features:
The function is able to incorporate a large number of parameters in the commission unit calculation, including: 

  • Contract duration
  • Contribution margins
  • Revenues and premiums


Amounts can be distributed over several commission recipients and structured sales organization can be mapped. Commission settlements are performed periodically.

Sales

audius:Configrator
Quotation and product configuration of complex products with many different models
Configure – Price – Quote

audius:Configurator supports companies which have to take into account many different aspects such as development, production and material use in manufacturing and sales of their products.

audius:Configurator capabilities:

  • Quotation and order structuring by product configuration
  • Increase in business efficiency
  • Elimination of potential errors through structuring and automation
  • Reduced employee responsibility in regards to detailed knowledge

 

audius:Document
Automatic Generation of documents from the CRM system
Possible applications include product specifications, service descriptions, requirement specifications, portfolios for financial service providers, or particulars for real estate agents.

Advantages:

  • Significant time savings: Existing elements are automatically merged into one document
  • Uniform appearance: All documents have a uniform, attractive corporate design​
  • Short response times: Fast responses to requests and changes​
  • Flexible adjustment: Contents of the documents can be adapted quickly and flexibly​
  • Error prevention: Automation prevents errors such as typos or copy and paste errors


Functions:

 

  • Sales documents can be easily created from any existing content in your CRM system; for example from Quotations, Accompanying texts, Product informations, Images, Configurator contents and Diagrams
  • Convenient creation and formatting of document text modules in the CRM system using the text editor​​
  • Document output as Word or PDF file

 

audius:Commission
​​​​​​​Dynamics Add-ons for fee and commission accounting
For all companies using Microsoft Dynamics 365 Sales.
audius:Commission saves time and errors by automating complex commission and bonus accounting processes. It can be used for accounting services of: 

  • Employees 
  • External agents 
  • Consultants


Other features:
The function is able to incorporate a large number of parameters in the commission unit calculation, including: 

  • Contract duration
  • Contribution margins
  • Revenues and premiums


Amounts can be distributed over several commission recipients and structured sales organization can be mapped. Commission settlements are performed periodically.

Cross-company features

audius:File Attach
File Upload from Microsoft SharePoint for E-Mail Activities
Activity Management with Microsoft Dynamics 365 Sales

audius:FileAttach simplifies activity management in Dynamics 365 Sales. This practical, time-saving dynamics add-on permits the seamless attachment of files and documents from Microsoft SharePoint for e-mail activities.

E-mail activities in Microsoft Dynamics 365 Sales offer various options for text composition, fill the recipient’s address by default, and support the use of templates and attachment of files from document management. Saving to a clipboard and subsequent uploading is no longer necessary. 
 

Select Attachments Directly in Microsoft SharePoint
With audius:FileAttach, documents are selected from Microsoft SharePoint and directly attached to the e-mail, as with Microsoft 365 Outlook, but are then sent with Dynamics 365 Sales and added to the customer history. 

You can select files as attachments that have a link to the document location: For example, the e-mail activity form in Dynamics 365 Sales for a customer opens the folder of the same name in Microsoft SharePoint. Selecting attachments to include with the e-mail is thus effortless and simple, saving time and making the process more efficient for users.

 

audius:StorageServer
Reduces storage space in Microsoft Dynamics 365!
audius:StorageSaver takes the documents from existing and newly added e-mails or notes with attachments and forwards them directly to Microsoft SharePoint. It applies to incoming and outgoing e-mails.

It is a great solution because storage space in Microsoft SharePoint costs much less than CRM, bringing significant cost savings, especially for cloud customers with large databases.

Benefits for on-premise and cloud customers: 

  • Storage location in Microsoft SharePoint is defined with access permissions
  • Documents can be accessed from Microsoft SharePoint and Dynamics 365
  • Access permissions for all – or specific users only
  • Document content in Microsoft SharePoint is searchable, keyword-tagged and version-managed

 

audius:CertiSign
Signature and document security within document processing.
With audius:CertiSign, the documents from Dynamics 365 Sales are unchangeable and secure. The reports are therefore trustworthy documents for further use, as the signature authenticates the issuer. The signing and creating of the document-secure receipt takes place automatically and within the business processes in the CRM system. 

  • Extension of audius:Report: Documents which are output of the CRM system with Report Management, are created by audius:CertiSign in PDF/A format and the signature or certificate is added before further use
  • Modular use of Dynamics add-ons to sign documents or to create them in PDF/A format – or in combination, to considerably reduce administrative effort within the company
  • Document creation in PDF/A format corresponding to guidelines for long-term archiving of digital documents, according to ISO
  • Selectable certificate for the signature. The customer can choose which certificate of which provider is used to create the signature. A digital signature timestamp shows that a document has been signed

 


audius:Salutation
Professional, diverse personalization of salutations and addresses
The audius:Salutation Dynamics add-on for Microsoft Dynamics 365 supports the generation of custom-defined, company-specific salutations and addresses. With the Dynamics add-on, companies are able to personalize their professional customer communications by defining their own rules and logics one time. These are then visible centrally in the contact data records of Microsoft Dynamics 365 and can then be used as salutations and addresses for e-mails, templates or mail merge. 

Features:

  • Central implementation of rules and logics and application throughout the company
  • Standardization and professionalization of customer communications
  • Management of multiple, different salutation and address formats
  • Individualization through a script or manual overwriting
  • Integration of any attributes for the creation of the variants
  • Salutations in customer language and addresses in country format


 

audius:AddressService
Correct addresses and auto complete for Dynamics 365
The Dynamics add-on validates addresses to make sure entries in the CRM system are complete and correct. This prevents duplicates being created in Dynamics 365 and enables addresses to be correctly located.

Auto complete also helps to ensure that addresses are recorded uniformly and without errors. 


"Auto complete" for addresses with the audius:AddressService

Users only enter part of the address and automatically receive suggestions. Just one click transfers the correct address to the CRM system. 
There are obvious benefits to using auto complete for addresses: 

  • Addresses can be entered quickly 
  • It ensures address values have a uniform format
  • Typing or spelling errors are eliminated


Address validation for correct addresses in Dynamics 365

The CRM system generates a complete and correct address with the validation. It can be edited manually before being saved. 

Using validated addresses

  • allows precise deduplication 
  • eliminates spelling and formatting errors from addresses
  • enables correct localization with Azure Maps, Bing Maps and Google Maps


Validation can be performed manually or initiated automatically. It is available for all required entities. Bulk validation can also be initiated for existing systems.
 

 

Aus
Aus
Aus
Aus
Aus

How can I help you?
Normaler Abstand nach oben
Normaler Abstand nach unten

AUTORAUTHOR
Sales Software division

+49 8654 4608 25

+49 8654 4608 25